sobota 17. prosince 2011

Cosplays and "MustHave"s of Shii


perfect cosplay
aneb kéž bych taky tak vypadala xD

Minnasan Ohayo ^^
Jak zatím víkendujete? ^^ (už opět trpí samomluvou a ptá se imaginárních návštěvníků -.- xD)
Shiinka se nudí a proto vymýšlí hovadiny O:'D
a proto se rozhdola své imaginarní návštěvníky seznámit s její "velkou kariérou cosplayera" xD
aneb její cosplaye a cosplaye který by moc ráda vlastnila xD
joo a ještě dodatečně se omlouvám za svůj trapný článek 13.12. 2011 xD ale já si nemohla pomoct! :D




Tákže koho to zaujalo ať klikne na "zobrazit další informace" nabo jak se tomu nadává xD no prostě na ten dokaz co je hned pod tímto xD

Takže to vezmeme hezky popořadě ^^
od mého prvního cosplaye až do těch slavných "Must Have" a připravovaných věcí ^^


1.
Yoruichi Shihouin - kapitánská verze

Anime: Bleach
Kdy? : rok 2010
Kde? : Akicon 2010 (ačkoli to nikdo nepoznal xD)

Och, můj první cosplay postavy která mi byla v celém anime asi nejlepší xD
Mám jí skoro celou, ikdyž s hodně chybama ^^"
bohužel v ní nemám fotku takže sem hodím fotku kamarádky které jsem yoruichi půjčila ^^






Ten človíček na pravo ^^ fotka z Akiconu 2011 ^^


2.
Black Rock Shooter

Anime: Black★Rock Shooter OVA / TV serie
Kdy? :  2010 myslím xD
Kde? : Advík 2011

Ne až tak povedený cosplay, každopádně jeden z těch prvních ^^ Mám ten cosplay docela ráda až na to že jsem v něm lehce polonahá xD každopádně je to letní cosplay ^^ a uvažuji i tom že si ho zruším, brs je v česku už dost a já nesnáším konkurenci --"

Kdo by mě zájem můžu ho prodat za minimálně 800, kontakt na mě je v článku "...but who the hell is Shii" kterej je i nahoře jako odkaz "Shii the God of this World"







3.
Rin Okumura - girl version 

Anime: Ao no Exorcist / Blue Exorcist
Kdy?: 2011
Kde?: Advík 2011 ačkoli to nikdo nepoznal xD

Tohle byl spíš narychlo cosplay ze skříně abych měla co na sebe první den Advíku xD dopadlo to takhle a musím říct že to nevypadalo nejhůř ^^ ačkoli to nikdo nepoznal xDD













4.
Zatsune Miku - Matryoshka version


Anime: (fan) Vocaloid, ikdyž to tak úplně není anime xD
Kdy?: 2011
Kde?: 3. All Anime AAPT sraz myslím ^^

To už je jeden z těch novějších cosplayů ^^ Myslím že se mi docela povedl ^^ vyhrála sem s ním 3. místo na cosplay soutěži na onom srazu ^^ a hlavně sem měla na hlavě baráčky :33 xD






5.
Zatsune Miku

Anime: (fan) Vocaloid , opět zase to není anime xD Kdy?: 2011 Kde?: Akicon 2011                                             Asi můj nejpovedenější cosplay zatím ^^ ikdyž já ve všem vypadám jako baka xD bohužel nemám moc fotek protože na Akiconu mě nikdo moc nefotil, já totiž fotila ostatní xD ale něco se někde vyhrabe ^^





6.
Shinra Kishitani


Anime: Durarara!! Kdy?: 2011 Kde?: Akicon 2011                                                                   Opět takzvaný cosplay ze skříně xD díkybohu tohle ale aspoň někdo poznal xD







↓ "Must Have" cosplaye ^^ ↓


~ Dogs: Bullet & Carnage


Luki (já) & Noki (yachi)
budoucí projekt ^^
očekávaná premiéra - AF 2012



Haine Rammsteiner - civil version
cápek podle kterého mám příjmení! ^^
jednou si ho prostě udělám! ^^



~ Lamento: Beyond the void

tady je to spíš koho z nich ^^
takže kdyby chtěl někdo poradit, tak mi dejte do komentů vědět na koho se hodím nejlépe ^^


Kaltz - Devil of Grief

Rai
aneb to dokonalé s ouškama ^^
původní plán byl takový že já bych byla Rai a Yachi konoe ^^

 

Asato ^^




~ Togainu no Chi

Shiki
alias dokonalý černovlásek s červenýma kukadlama ^^


 

~ Pandora Hearts
- anime sem sice neviděla celé ale koho to žere? xD




Lacie Baskerville




Jak tak na to koukám moc holek tam nemám :'D

no nic to bude všechno ^^"
nuda což? já vím ^^"
ale nic lepšího mě nenapadlo xD

Shii~

Žádné komentáře:

Okomentovat