neděle 18. prosince 2011

Wanna draw for me? :3

Ohayo minna! :3
tákže sem opět tady a jdu rovnou k věci a budu otravovat ^^" 




Jde o to že se chci zúčastnit foto soutěže na AnimeFestu aneb Fest*Fota.
Soutěž je o tom že každý měsíc je nějaké téma na které se má vyfotit fotka, a poté za každý měsíc/fotku dostanete určitý počet bodů a na konci se to všechno sečte a kdo bude mít nejvíc bodů tak vyhraje Zoner Photo Studio 14 PRO což je editační program od Zoner.

nooo a jak už jsem zmiňovala tak se chci zúčastnit, ale má to jeden problém.

Mám už myšlenku jak by měla fotka vypadat, mám i víc myšlenek ale v každé hraje určitou roli skupinka "christmasu chibi" ^^"
Nop a já tak trošku neumím kreslit -.-"
Takže na nakreslení oněch chibíků můžu rovnou zapomenout -.-""

Ale nevzdávám se zas tak snadno a proto mě napadlo poprosit všechny dobré duše které toto čtou, umí kreslit a mají špetku volného času ^^

Ale abychom se dostali k jádru věci, jak už jsem říkala chci vás, mé imaginární čtenáře, poprosit o to jestli byste mi nějakého kawaiiného chibiho s vánoční tématykou nenakreslili :3 ^^"

Jsem schopná z toho udělat něco jako soutěž, když si i vymyslíte co za to budete chtít ^^

Tákže krátká rekapitulace -
  • Prosím o nakreslení vánočního chibíka
  • Měl by být nějak středně velký, bez pozadí protože se bude vystřihovat
  • Nejlepší by bylo kdyby jste si je někde podepsali ^^ nechci se chlubit cizím peřím ^^
  • Jsem schopná vám za to ehem...něco "dát" když to nebude něco opravdu mimo moje možnosti
  • Kdo by se nade mnou slitoval tak se dohodneme přes fb, skype, icq nebo mail (všechno je nahoře v "Shii the God of this World")
  • Budu nehorázně vděčná za cokoli! :3
  • Nejpozději prosím do 23.12. 2011

Arigatou gozaimasu! T-T :3
opravdu, za kohokoli kdo se slituje T.T

Shii~

Žádné komentáře:

Okomentovat