neděle 15. ledna 2012

Fin.



Tímto bych všem chtěla opožděně popřát šťastný nový rok 2012 ^^
budu mít níž takovej menší výkec (čtěte depresivní kecy), takže koho by to zajímalo (nikoho xD) tak si to může rozkliknout ^^




Minnasan,
je to hrozný, už dva týdny je nový rok. Vím že mám lehce zpoždění, ale společně s novým rokem mi přibylo hodně poviností  věcí které musím, nebo bych přinejmenším měla udělat/dělat. To víte, přijímačky --". A není to ani zas tak přijímačkama, přece jen o víkendu bych měla mít času habaděj. Jenže to se lehce řekne, ale má to svůj háček. Pro mě je víkend poslední dobou ještě horší jak zbytek týdne, z nepochopitelného důvodu se mi vrátili moje "záchvaty", aneb deprese, návaly zoufalství a beznaděje a chuť se na všechno vysrat a zabít se. Kdo do teď neví že jsem až brutálně labilní na stres právě se to dozvídá. Moje nálada je poslední dobou prostě pod bodem mrazu, a nějak se mě to nechce pustit. Upřímně bych teď hrozně ráda napsala jak mi tenhle člověk a tamten člověk hrozně pomáhají jenže vlastně nikoho takového nemám, takže tuhle část raději přeskočím x'D.

Každopádně tenhle rok přinásí i jiné novinky z mé strany, a to hlavně ze strany cosplayování. Právě se dočítáte že končím s cosplayem. Tedy né uplně končím jen jsem si řekla že si udělám svůj poslední cosplay, a v budoucnosti už budu dávat dokupy jen takzvané cosplaye ze skříně. A koho že si budu dělat jako svůj poslední "odkaz"?

Úžasný, dokonalý, roztomilý....Cheshire Neko z Pandora Hearts ^___^




Je mi úplně jedno že ho nejspíš totálně dojebu. Je to prostě roztomilý a má to rolničky (moje slavná úchylka na rolničky :'D). Mám v plánu s ním vylízt na AF 2012, ale nevím jestli stihnu když si vezmu to že ještě na něj nic nemám, kromě očí xD.

Každopádně si s Yachizu dáváme i jiný cíl, který bych nejspíš ani nenazývala cosplayem. A jak mě tak napadá možná bysme to mohli udělat i jako překvapení na Advík. Ale kdo ví, je to zatím ve stádiu úvah.

A aby se neřeklo dala jsem si tenhle rok i předsevzetí. Pár jich sem dám, hlavně kvůli tomu abych na ně potom nezapomněla x'D

tákže:

1. Dostat se na školu na kterou chci.
2. Naučit se na kytaru.
3. Naučit se šít.
4. Dál se učit japonsky.
5. Začít dělat nějaký sport.
6. Naučit se kreslit.
7. Nechat si nějak šíleně odbarvit vlasy:.
8. Najít samu sebe, najít si svůj styl.
9. Nechat si píchnout uši.
10. Nepřizabít se na podpatkách na školním plese. (:'D)

Jsem poměrně náročný člověk, ale já věřím že většinu snad splním. Každopádně mám si svoje dlouhodobější cíle které nemám jako předsevzetí ale prostě jako svůj pevný cíl, ke kterým by nejspíš patřilo "Podívat se do Japonska" a "Přestat nechávat lidi dělat si ze mě zpovědnu".

Ale ať tu nemluvím jenom o sobě tak vám i představím jedno nové anime, nedávno vyšla 1. epizoda.


Jmenuje se to Another, podle traileru to vypadá docela creepy. Ale podle kamarádky, která viděla první díl, je to prý fajn. Kdo očekává to že řeknu že už je to i v češtině bude čekat asi marně protože o tom pochybuji že by se toho někdo tak rychle ujal.

Bližší info s prvním trailerem si můžete v češtině přečíst tady ^^

No nic tím já asi končím, musím si užít po dlouhé době lepší náladu ^^

Shii~

Žádné komentáře:

Okomentovat