neděle 15. ledna 2012

Recenze Kaito Shuno + krátký výkec o webkomiksech

Nejdřív výkec:

Oh yes, Yachi propadla kouzlu originálních webkomiksů~
Poprvé jsem se o nich dozvěděla na přednášce s názvem "BL webkomiksy" na Advíku, kterou měly Mešitka s Blizzy. Přednáška byla vtipná a holky nám ukázaly pár svých oblíbených webkomiksů, většina z nich byla z smackjeeves.com, kde můžete publikovat svoje komiksy v angličtině (Hehe, jednou tam taky budou moje komiksy, až se naučim kreslit a zlepšim se v aj :D) Kamarádka, která tam byla se mnou, si naštěstí napsala název stránky i názvy komiksů, tak mi je pak poslala a Já si tedy pár z nich přečetla.
Znáte takový to, že něco začnete číst, moc vás to nezaujme, neorientujete se v tom, nelíbí se vám grafika nebo je to na vás "příliš tvrdé", tak to prostě šoupnete do oblíbených položek a zapomenete na to, po pár měsících to zkusíte znova a úplně vás to chytne a začnete na tom být závislí? Áno, tohle se mi přesně stalo, posledních pár dní projíždím smackjeeves a náprosto náhodně hledám "béelka" a netrpělivě čekám každý den, kdy výjdou další díly mých oblíbených.
Předností webkomiksů je, že jsou většinou barevné, jsou originální no a pro yaoistky - většinou je tam vidět všechno :D (páč v mangách to máte takové, no cenzurované :D)

Sakra, co jste mi to zas ukázali Q.Q

Konec krátkého výkecu, zpátky k původnímu plánu: Recenze o webkomiksu Kaito Shuno.
Áno, je to z smackjeeves, na přednášce nebyl, ale narazila jsem na něj snadno, páč patří mezi "Most Popular" a má přes 2000 fanoušků a nedivím se.
Klik :P

Kaito je třiadvacetiletý muž, který žije nudný, osamělý a stresující život. Tak se to rozhodne ukončit sebevraždou. V práci "důstojně" dá výpověď (Tím že všechny pošle do prdele a práskne dveřma). A jde se utopit. A co se nestane - potká zvláštního muže jménem Shunoki a po pár vtipných momentkách v mělké vodě to skončí tak, že Kaito vezme Shunokiho k sobě domů, protože mu ho je líto. Za to mu Shunoki podezřele rychle vyzná svoje sympatie. A tak spolu žijí, Shuno mu už od začátku dává najevo svou lásku a snaží se ho znásilnit :'D Kaito ho však pořád odstrkuje se slovy, že není gay a bla bla bla. Postupně se však Kaito do Shuna zamiluje (jak nečekané!). Do jejich vztahu se však pořád někdo plete, kupříkladu Kaitův kolega z práce a přítel, který je do Kaita zamilovaný nebo Kaitova starší sestra Karol, které se líbí Shuno. Příběh také postupně odkrývá minulost hlavních postav, kupříkladu proč Kaito nosí dlouhé vlasy anebo kdo je Shuno ve skutečnosti. Již po pár kapitolách se Shuno ukáže, že není tak nevinný jak vypadá, ale Kaito nic netuší. A také se dozvídáme, že oba se už setkali jako děti...

Můj názor: Tak co se týče kresby, tak je taková "střapatá", spíše jednodušší a komiks je buď černobílý anebo má jinou barvu podle toho, jestli je den nebo noc, není příliš vystínovaný a vybarvené jsou jen některé stránky (kde se odehrává nějaká důležitá scéna :D) a oči hlavních postav (Kaito má modré a Shunoki červené), ale docela se mi líbí ^^ Vztah mezi těma dvěma je takový roztomilý, miluju když se seme neustále tulí k ukemu (pořád ho objímá a líbá apod. :3), má to zajímavý děj, ale nějakou velkou zápletku bych v tom nehledejte (yaoi no :D) je to vtipné a roztomilé, trošku úchylné :3
(Chtěla bych být na místě Kaitových 2 sousedek, úchylných teenagerek :3) Zkrátka, mám to ráda, zařadilo se to mezi moje srdcovky a vážně se na tom rychle tvoří závislost xD ale  neustále to vychází každý den, což je fajn ^^
 Ukázka:

Komiks Tu